-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


تم الانتهاء من سورس كروس فاير اونلاين وليس اوفلاين


    واخيراً تم الانتهاء من سورس كروس فاير تقريباً كامل
    وتم تحويل السورس كود من وضع الاوفلاين الي وضع اونلاين



    طبعاً الحمد لله السورس يعتبر انجاز كبير اني احوله لاونلاين
    واتفرجو علي الفيديو الخاص بأختبار السورس

    ياريت تعملو مشاركة للفيديو مع اصحابكم
    ومش تنسو تعملو لايك للفيديو وطبعاً ياريت لايك للصفحة

    احمد قرواش Ahmed Korwash


    حاجة اخيرة بسبب ان لي صفحات كتيرة بسبب تعدد النشاطات بتاعتي
    فانا قررت عمل صفحة واحدة فقط لجميع النشاطات ومتابعة المواقع كافة من علي نفس الصفحة

    احمد قرواش Ahmed Korwash


    مش تنسو تعمل مشاركة للصفحة رجاء وياريت طبعاً عمل لايك.

    1. الله عليك , ربنا يكرمك
      انا منتظر كل حاجه حلوة منك , ومنتظر السيرفر
      ارجو انه يكون هدية رمضان
      ههههههه

      ردحذف
      الردود
      1. انا عملت اكتر من اختبار واللعبة اشتغلت تمام
        حالياً كل الي واقف ادامي هو موضوع الترجمة للانجليزية
        انا عملت اكتر من اختبار وناشر البعض هنا
        https://www.facebook.com/pvp.atlas.star/?ref=bookmarks

        حذف
      2. انا والله نفسي العبها مع اخويا ومش مشكلة اللغة حتى لو كانت صيني , المهم انا هاخدها منك كلمة , ان اللعبة شغالة تمام
        وبجد انا شاكر ليك جدا جدا جدا
        انتا عملت حاجه الأجانب المتطورين خايفين يعملوها ومش عارفين كمان
        ربنا معاك ويقويك وانا مستني اللعبة
        Thank you so much

        حذف
      3. ده الفيديو الاختبار اللعبة انها شغالة
        https://www.facebook.com/ah.korwash/videos/278941205784687/

        حذف
    2. شيل البلوك
      Ziad Tarek Elsanoby

      ردحذف
    3. السلام عليكم اردو المحادثه خاص hosam.senara@yahoo.com
      Facebook
      https://www.facebook.com/Hosam.Senara

      ردحذف
    4. السورسات دى مجانى

      ردحذف
    5. فين رابط السورس لو سمحت

      ردحذف