-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


سورس كونكر 6230 اخر اصدار جاهز للتشغيل علي طول بدون تعديل


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    عودة مرة اخري مع سورس كونكر كامل من غير مشاكل ان شاء الله.سورس كونكر باتش 6230

    انجليزي.




    انا مجهز السورس بحيث انك تشغله علي طول بدون اي تعديل.


    هفهمك :
    كل الي عليك هتحمل السورس وتحطه في ال c
    يعني تفك الضغط هتلاقيه نزل في c

    ادخل علي المسار ده
    C:\Source\#System\#MAIN\Michael

    افتح السورس من هنا

    MichaelProject

    هتلاقيه بيطلب منك تدخل الايبي هتدخله
    هتلاقي بيطلب منك اسم قاعدة البيانات هتكتبتها برضو
    هتلاقي بيطلب منك الباسورد هتدخله

    ده كل المطلوب منك ومتنساش قبل كل ده ترفع القاعدة .

    هتلاقي السورس اشتغل معاك بدون اي مشاكل
    طب لو حصلت مشكلة معاك

    هتدخل علي السورس في المسار ده
    C:\Source\#System\#MAIN

    وتروح علي Program.cs
    وتغير الايبي فيه وبس كده ومتنساش تضغط f6




    السورس تقريباً كامل
    الاينر بور 
    البوكر بنسبة كبيرة زي الفل
    السيستم الجديد
    اليونيون كامل بنسبة كبيرة
    الساشا

    مش تنسو بقي تعملو اعجاب بالصفحة الجديدة والي هتبقي عليها كل المتابعة

    وياريت تعملو دعوة لأصدقائكم للأعجاب بالصفحة

    والان التحميل



    1. انا عندي مشكله يا ريت حل بعد اذنك
      انا عملت كل حاجه بس لما بفتح الكونصل بيقفل علي طول ومش راضي يشتغل ممكن جل

      ردحذف
      الردود
      1. بتفتح السورس وتروح للمسار ده في الفيجوال ستوديو
        System/Main
        هتلاقي كلاس Program
        هتبحث عن GameIP
        هتلاقي ايبي غيره بالايبي بتاعك
        دوس F6
        وشغل الكونصل عادي

        حذف
    2. السورس الكزنصول بيقفل لواحده مش عارف ليه و ممكن تقولي هعدل علي ملف confegration ولا لا و لو هعدل قولي اعدل ايه عشان مش فاهم فيه حاجه غريب قوي

      ردحذف
      الردود
      1. افتح ال بروجيكت ودوس كليك يمن proprites واخترد de bug وحدد مكان السورس وهيشتغل

        حذف
    3. السورس فيه كم مشكله يعم غير ان التركيب بتعه في مشكله جرب كل طرق ان يفتح مبفتحش

      ردحذف
      الردود
      1. مشكلة التركيب
        بتفتح السورس وتروح للمسار ده في الفيجوال ستوديو
        System/Main
        هتلاقي كلاس Program
        هتبحث عن GameIP
        هتلاقي ايبي غيره بالايبي بتاعك
        دوس F6
        وشغل الكونصل عادي

        حذف
    4. عدلت configuration و Program لما بجى افتح بيجلى ايرور

      ردحذف
    5. يا جماعة انا وصلت لحل المشكلة التانية و ان كلمة السر بتاعت القاعدة غلط
      و حلها ...
      تخش علي \Source\#System\#MAIN
      تفتح program.cs
      تبحث عن Database.DataHolder.CreateConnection(GameIP, "localhost", "qq", "root", "midokorwash");
      بعدها هتغير كل midokorwash و تخليها كلمة سر القاعدة بتاعتك :p ;)

      ردحذف
      الردود
      1. شكراً لتنبيهك فعلاً نسيت النقطة ديه
        اسف ع السهو الي حصل

        حذف
      2. اسف ايه يا عم احنا المفروض بنقللك شكرااااا
        بس انا مش عارف اعدل علي الاكواد و زي tegategotege ده محتاجة علشان حبة انبي سي بضيفهم للسورس بس بصراحة هو جميل اوي ربنا يخلييك ليناا :ng

        حذف
    6. ازاى اضيف صفحه التسجيل

      ردحذف
      الردود
      1. صفحة التسجيل ملهاش علاقة بالسورس انت بتجيب صفحة وبتركبها في Appserver

        حذف
    7. حضرتك انا لمن اعدل ع اي حاجه او اغير كلام يبقا برضو نفس شي

      ردحذف
    8. تقصد حضرتك احط السورس في ال c3

      ردحذف
      الردود
      1. لأ تحط السورس كود في ال C
        ادخل علي الصفحة لمشاهدة طريقة التركيب

        حذف
    9. انا عندى مشكله مش عارف من ايه بيطلعلى الرساله دى database error.pleas check your Mysql. server will now close

      ردحذف
    10. انا عندي مشكلة بيقول give ur ip

      ردحذف
    11. انا عندي مشكلة بيقول give ur ip

      ردحذف
      الردود
      1. اكتب ip الهماشي او ال vps بتاعك

        حذف
    12. انا عندي مشكله فى الدونيشن لما برفع بسيبى اس بياخد السيبى اس ومش بيرفع كينج والدونيشن فاضي يا ريت حل

      ردحذف
    13. وفى مشكله تانية عندى القاعده مليانه errors

      ردحذف
    14. أزال المؤلف هذا التعليق.

      ردحذف
    15. على فكره ياباشا الرفع في الدونشن من الايكونه مش شغال كويس يعنى مش بيرفع غير ب1 مليون لو أكتر مش بيرفع ليه ؟؟؟؟؟
      وكمان ياباشا هى ليه الشفرات مش شغاله
      في شفرات بتشتغل فراعت مش عايزه تشتغل
      يعنى شفرات الجولد والسى بى واللفل والتنقل دول شغالين مفيش اى مشكلة فيهم
      أنما سفرات الأيتم بجميع أنواعها مش عايزه تشتغل
      فلو ليها شفراات معينه ياريت ترفعهالنا

      ردحذف
    16. انا عندي القاعدة لما ارفعها تجيبلي 7000 error
      ما الحل ؟؟؟؟؟؟؟

      ردحذف
    17. الكونصول لما بفتحو بيقفل علي طول

      ردحذف
    18. انا كل حاجه عندي امان بس والسيرفر بيقولي كل حاجه تمام
      بس لما اجي افتح اللعبه
      انا فتحت الباتش في كونكر العاديه
      it's too crowded inside please come back later
      وانا بدوس log in بيقعد مهنج شويه بعديت تبان
      جربت كل حاجه عاوز حل بقي

      ردحذف
      الردود
      1. بص ياسطي خش فى الكلينت اللى هو الفولدر بتاع اللعبة بتاعك اللى هو السيرفر بتاعك من الاخر و امسح autopatch_pic وهيشتغل زى الفل اباشا

        حذف
      2. ارجوك جاوبنى بيقولى its too crowded inside come back later !

        حذف
    19. انا عاوز السورس ده الينكات مش شعاله

      ردحذف
    20. ممكن مساعده بالله عليك انا اللعبه الدونيشن مش بيرفع فيها خالص

      ردحذف
    21. باولك اناظبط السورس وكل حاجه بس في مشكله غريبه انا بعمل اكونت وبالفعل بيتعمل في نافي كات بس بفتح اللعبه واكتب الاكونت بيقولي الباص غلط اي حلها

      ردحذف
    22. mysql نظام مجموعات خطأ نظام عام: المفتاح غير موجود في الدليل8 يناير 2020 في 11:40 ص

      mysql نظام مجموعات خطأ نظام عام: المفتاح غير موجود في الدليل

      ردحذف