-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


المحاضرة الثالثة لغة السي شارب البرمجة الكائنية الجزء الاول


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهاهلاً وسهلاً مجدداً بمتابعينا علي الاختراع سمارتبنقدم ليكم المحاضرة التالتة والي هتنقسم الي اجزاء الجزء الاول هنتكلم عليمجالات الاسماءالكلاساتالمشيداتالدوال والافعالنطاق الرؤية و الاستدعاء.
    المحاضرة الثالثة تعتبر من اهم الحلقات في بداية تعلمك وتعمقك في لغة برمجة السي شارب.



    1. بسم الله مشاء الله
      يارب يوفقك

      رجعلى البلوك بقا وميبقاش قلبك اسود يا احمد

      وانا اسف وانت عارف انى مكنش قصدى ولا كنت اعرف

      وانا اتاسفتلك اهو قدام الناس :D

      واسف تانى مره

      ياريت بقا نرجع زى زمان اخوات معاه بعض لانى انا مضرتكش ولله ياريت ترجع البلوك

      عشان انا عاوز اكلمك

      لو ممكن يا احمد ترد عليه فى اسرع وقت وترجعلى البلوك

      ردحذف