-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


حصريا علي الاختراع سمارت اسكلات جديد






    يلا يا رجاله دول اسكلات جديد لكل الشخصيات حصريا علي الاختراع سمارت 




    وانا اعد كده تلي فكره ولت لمه اعمل حاجا جديده وخلاص جات في دمغي اعمل اسكلات جديد

    وزي ما انتو شيفين ادمكم كده س النت ضعيف فا ش ادرت انتي انزل فديوهات تانيه

    وبالمنسبه الاسكلات للبيع للشراء يرجا الاتصال علي 01063242703

    وده الفيس بتعي



    ولو حد عنده فكره وعيزني اعملها كلمني علي الفيس عادي وانا اعملها له 


    ومننساش طبعا موجمعه سرفرات الاختراع سمارت والي انا بنذل فيها كول جديد وحصري وانا واحمد قرواش واوسكار 

    وده رابط السرفر ات لو حد عايز ينذل http://smartgameing.org
     وده فديوه من جوه للعبه 


    يوسف فاروق


    1. يوسف فاروق اخر واحد من الناس الي بتعرف تعمل سورسات وجرافيك وحجات كتير واسكلات كمان كان في ناس كتير في سنه 2013 وال 2014 بس كله اعتزل كونكر يا ريت يا يوسف تسيبك من شغل الفلوس دا وتخليك في المجاني احسن انا رئي تطلب من الناس دعوه حلوه احسن كتير من فلوس يدفعوها وبعد كدا يدعو عليك ولا انت ايه رئيك يا يوسف

      ردحذف
    2. انا يطلع دين امي طول اليليل ومش اروح المدرسه خالص ولا السغل وتناك في التعديل والتركيب والاخر يقولي بي بلاش ههههههههههههههههههههههههه لا بجد انتي عجبتني اوووووووووي والله لو مش عجبك شغلي مش تشتري حاجا وانا كمان بنذحجات ببلاش وبعد هوه انا ضربطك علي ايدك انك تشتري حاجا وانت طلبط استارت عملتهالك

      ردحذف