-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


السول 12 كامل علي الختراع سمارت


    بس الله الرحمان الرحيم

    بعد شغل طول تم الانتهاء من الصول 12 كامل + لبس وسلاحين

    وطور وفانه

    تعلو نشوف صوره علي الماشي









    لسه بقيت الشغل شغال عليه ذي المونك وورير 
    وانشاء الله كول حاجه هتبقي تمام



    ونتظرو مني ايبك الورير وايبك الننجا الجديد مني وبس

    هيجي واحد ويقولي انت اهبل ايبك الورير لسه منذلش والننجا في من زمان 
    اقولك لا يا حيبي انا عامل اسلحه جديد

    ووريك صوره 



    وسكلات الفرعون خلصط والحمد لله
    وجاري الاضافه وايبك الفرعون 
    يعني كول حاجه تمام





    وكد كول حاجه تمام 
    لو حد عيذ اي استفسار انا موجود 

    والصول 12 كامل معروض للبيع

    لي اي استفسار 
    01063242703
    يوسف فاروق

    لو حد عيذ الفيس بوك اهوه


    وما ننساش الاخراع اسمارت ارض الحصريات



    1. عيب المدونة دية انها بتعمل كل حاجة بالفلوس

      ردحذف
      الردود
      1. يا مصطفي انا بنزل حاجات كتيرة مجاناً يعني كويستة vip نزلتها مجاناً وفي سورسات نزلت كتيرة مجاناً
        شغل الجرايفك خاص بيوسف فاروق
        وهو حر يعرضه مجاناً او للبيع لأنه شغل بياخد منه وقت ومجهود

        حذف
    2. شوف ياعم نذلت مجاني مش مشكور وبفلوس مش مشكرو برضور اعمل ايه للناس دي ياعم

      ردحذف
      الردود
      1. معلش ياعم يوسف مش بأيدنا نكسب رضا الناس لازم اعمالنا هي الي تخليهم يرضو

        حذف
    3. يا ريت لو الشغل دة للبيع تقول سعرة علشان انا عايز اشترية

      ردحذف