-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


مفاجئات قادمة لمتابعي الاختراع سورسات وفي بي اس واكتر


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    وأحتفالا بمرور اربع سنوات علي الاختراع سمارت
    نعلن عن مسابقة للحصول علي هدايا كثيرة 
    سورسات فول فيكسد
    صفحات محمية بالكامل
    لودرات محمية من السبيد هاك واي برامج اخري
    في بي اسات كتيير

    شروط الاحتاق بالمسابقة سهلة وبسيطة

    اكتب تعليق في الموضوع
    كن من بين اكثر الاعضاء تفاعلاً ومشاركة للمواضيع في صفحاتنا الاجتماعية
    يرجي الاهتمام ب جوجل بلص

    صفحتنا علي جوجل بلس
    صفحتنا علي الفيس بوك

    سوف يتم اعلان النتيجة يوم 1/1/2016
    وتتويج خمسة فائزين 
    والفائز بالمركز الاول ليه سيرفر كامل مجاناً لمدة شهر 

    1. الردود
      1. اثبت وجودك بتفاعلك في المدونة وصفحتنا علي الفيس بوك وجوجل بلس

        حذف
    2. يا باشا انا بتابع المدونه ده قبل ما تغيرو اسمها انا هنا بقالى 3 سنين ههه والله المفروض انا الى اخدها

      ردحذف
      الردود
      1. فاكرك والمصحف بس للعلم في اكتر من 3 الاف عضو
        انا بقي عاوز اشوف اكتر شخص متفاعل بقي

        حذف
    3. ههههه تفاعل بالتعليقات هه

      ردحذف
    4. وانا معاكوا انا كمان وهنشر المدونه في كل الفيس بوك وهتابع كتير
      انشاء الله

      ردحذف
    5. انا رقم تلفوني 01022305373

      ردحذف
    6. مسابقة حلوة ربنا معاكو

      ردحذف