-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


اقوي سورس كونكر بالاجنحة فول فيكسد ابجريد 6157 مونتات جديدة بسرعة حمله


    انا مش هتكلم كتير عن السورس 
    لأن السورس تم تجربته بنجاح وفعلاً لقيته جامد 
    ومعظم الاجانب الي بتعامل معاهم استخدموه.
    السورس بتاع مستر بهاء
    اضافات ومونتات يوسف فاروق



    بعض الصور الي في السورس




    تحميل السورس الان 

    تحميل الباتش الان

    1. ياريت يا كبير مع كل موضوع تحط فديو شرح التركيب وي لنكات البرامج المستخدمه وشكرا لمجهودك الرائع

      ردحذف
      الردود
      1. حضرتك التركيب انا عامل دروس كتير ودورات في المدونة
        هتلاقي كل حاجة محتاجها في المدونة

        حذف
    2. والله الواحد مش عارف يشكرك على مجهوداتكم دى ازاى بس انا عندى مشكله بيجيلى رساله ان السيرفر مشغول وحاول الدخول بعد 20 دقيقه ممكن السبب

      ردحذف
    3. السورس ده انت معدل عليه ولا زى مهوه بتاع بهاء

      ردحذف
      الردود
      1. معدل عليه ازاي يعني ده الاصدار الجديد بتاع سورس بهاء خدته ونزلته عشان عجب ناس كتيرة من المتابعين
        لو فيه اي مشاكل قولها وانا انزل ليها حلولها او اعدل عليه وانزله

        حذف
    4. ممكن حل للرساله المركت والمدن مش شغاله ممكن حل

      ردحذف
    5. ممكن حل للرساله المركت والمدن مش شغاله ممكن حل
      وكمان التوبات كلها ممكن اخشه واخده 100 مره + اقفل وافتح الاكود بردو بلقيه جوهالتوب
      ممكن حل والف شكر على مجهودك وفى تقدم على طووووووووووول

      ردحذف
      الردود
      1. هتنزل الحلول قريباً جداً ان شاء الله

        حذف
    6. انا عندي مشكله كل مفتح السورس يجبلي pleas choose One thse 151.254.100.102 وي انا معدل علا كل حجا تمام

      ردحذف
      الردود
      1. اضغط واحد وادضغط انتر تقريباً انت بس في تعارض بين الايبهات عندك

        حذف
    7. بس انا عايز حل للمشكله انا لما ركبت السورس تمام واشتغل بس فيه مشكله افتح الباتش ادخل الايميل يقولي the server is busy .please try agin i20 miters

      ردحذف
      الردود
      1. اتأكد من البورت عندك في ملف cv3config الي في الباتش
        هتلاقي كده في ملف configuration في السورس بورت اسمه AuthPort اتأكد ان البورتين زي بعض

        حذف
    8. يقولي the server is busy .please try agin i20 miters البورتتين زي بعض وبيقزلي حطتو السورس يشتغل حتط ip هماشي يقولي please chosse thes ip

      ردحذف
      الردود
      1. يباشا طالما بيظهر معاك كده يبقي انت بتشغل السورس علي ايبي مختلف وده عيب من التعديل عندك

        حذف
      2. ياباشا انا مظبط كل حاجة في السورس 6157 اجي احط ip هماشي يقول choose ip بيدهولي اجي ادوس واحد زي منتا قلت في تعليق قبل كدة وادوس انتر يشتغل بسي يغير ip الهماشي ويجبلي ip الي هو جايبو في بيانات السورس حل ضروريييييييي او تنزل السورس من غير الحجات الي بطتلع في دي

        حذف
    9. انا هعمل كده بس في ملف الكونفج عندي في اوتو بورت 2015 والي في الباتش البورت 9959 اخلي مين زي مين بالظبط

      ردحذف
    10. زي منتا قلت في التعليق تشغل السورس علي ايبي مختلف وده عيب من التعديل عندك لا انا معدل دة عيب في السورس ولو في تعديل في السورس علي ip نزل شرح كامل بتركيب علشان مش نتعبك معنا ونتعب نفسنا

      ردحذف
      الردود
      1. انا هخليك تجاوب علي نفسك
        الناس الي مشغلة السورس ديه بس بتواجهم مشكلة عادية في الدخول وتم حلها خلاص
        الناس ديه مش ظهر ليهم زي ماظهر ليك
        اكيد العيب مش في السورس ولا العيب في الشرح

        حذف
      2. خلاص يا جدعان كل ده عشان سورس اولا الغلط في حاجتين هم انك لو دخلت علي السورس بتاع بهاء ودخلت علي السورس وعدلت علي ملف الكونفريجن هتعدل علي النت عارفهم وهتعدل علي اوتو بورت ده اولا زثانيا بقي لو دخلت علي داتابيس هتلاقي ملف كونفريجن تاني خش عليه هيبقي موجود اي بي فقط غيروا وهيشتغل السسورس من غير الرسايل

        حذف
    11. استاذ احمد دلوقتي بقي فيه سورس messi v15 وفيه messi v16 وفيه الاجنحه بس صاحب سيرفارات ميسي مش راضي يظهر عنهم يرجي منك انك تجيبوا في اي وقت

      ردحذف
      الردود
      1. انا هعدل السورس واحل مشاكلة وهنزله بفيديو ليكفية تركيبه

        حذف
    12. لوسمحتم كل معمل السورس واجي اخش يديني انو بيخش وبعدها يديني رسالة خطاء فيها *1 بس في حل

      ردحذف
    13. الحل بتاع مشكلة الكلنت 1* نازل في المدونة هتلاقيه

      ردحذف
      الردود
      1. جربته يفندم وفيه نفس العيب اذا بتنفع ترفع سورس انتا معدل ال NPC بيكون احسن

        حذف
      2. هي لو المشكلة لسه مش انحلت يبقي العيب من الكلنت بتاعك انت
        لأن ناس كتيرة جربت السورس واشتغل معاهم مفهوش مشكلة
        يبقي اكيد العيب من عند حضرتك

        حذف
      3. لو انتا حرتك ينع تعدل الا نبيسي وترفعلي السورس تاني يبقا شكر

        حذف
    14. أزال المؤلف هذا التعليق.

      ردحذف
    15. مفيش اي سورس نزلته ورضي يشتغل حت السرس تد مش ردي ينزل اعمل ايه ممكن رد

      ردحذف
    16. استاذ احمد ممكن روابط للسورس بس عن طريق اي مواقع تانيه لان الموقع ده مش بيشتغل عندي

      ردحذف
    17. استاذ احمد الموقع فعلآ بيقولي لم نتمكن من إيجاد الملف..!! رجوع للخلف

      فا لو ينفع بس تنزل البتش و السور علي اي موقع تاني

      ممكن تنزلو علي مديا فير

      ردحذف
    18. للأسف يا اصدقاء مستر بهاء وصاحب حقوق السورس هو من قام بحذف الملف
      سوف يتم غلق التعليقات بالموضوع ووعد مني هنزل ليكم سورس كامل
      بسيستم AI الاصدار التالت مجاناً رغم ان تكلفته اكتر من 900 جنيه

      ردحذف
    19. انا حملت السورس من موقع تاني بس بيقولي باسورد فك الضغط فممكن تقولي هو ايه علشان ع فكرة موقع تحميل السورس والباتش مش شغالين

      ردحذف
    20. مستر بهاء ده اصلا حرامى وعمره ماهينزل حاجه حلوه وعلى رأى المثل لو كان فيه الخير مكنش رماه الطير

      ردحذف