-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


شرح فيديو تعديل علي الاتاكات - اسكلات وشخصيات وفرق الكنج والبرنس


    فعلاً تعديل الاتاكات بالتفصيل الممل من الاختراع سمارت
    تعديل اتاكات سورس كونكر - تعديل علي اتاك الشخصية والاسكلات
    تعديل اتاك الكنج والبرنس والدوك.

    شرح فيديو لتعديل الاتاكات الان.

     المقدمة

    اهلا وسهلاً بالجميع - تلبية لرغبة المتابعين الجدد في شرح مفصل لتعديل الاتاكات
    انا عملت شرح فيديو لكيفية التعديل.

    الفيديو موجود الان ويمكنك متابعته هنا بدون الخروج من المدونة.
     
    لا تنسي عمل اعجاب للفيديو والمدونة والاشتراك في القناة علي اليوتيوب.

    الاكواد المطلوبة

    كود ملف ال handel.cs

    uint damage = Game.Attacking.Calculate.Melee(attacker, attacked, ref attack);

    كود ملف GameClient.cs

    Entity.MaxAttack += (uint)Math.Floor(Entity.MaxAttack

     النهاية

    يرجي ذكر المصدر عند النقل مع اضافة رابط للموضوع الاصلي.
    الاختراع سمارت- احمد قرواش

    1. والله يا برنس شرحك رائع فعلا بس فى حاجة ملف الاتاك دا مش زى اللى معاك خالص يعنى مفهوش الملك والامير والدوق وكدا وبرده مفيهوش نص الاكواد اللى عندك فلو سمحت ممكن تنزل ملف اتاك بس يكون مظبوط

      ردحذف
      الردود
      1. استاذ عمر مفيش ملفين اتاك هتلاقيه متشابه بنسبة 100% ولكن انا اديتك الاساسيات
        انت تبحث عن الكودين
        مش شرط يبقي في حالة if الشرطية للكنج والبرنس وكده
        وبرضو مش ينفع اديك ملف اتاك كامل من عندي عشان نقل ملف اتاك من سورس لأخر صعب جدا لانك هتضطر تحل ايرورات كتيرة جداً
        والايرورات الي هتظهر ليك مش زي الي هتظهر لغيرك بل هتختلف بأختلاف السورسات
        وحلها مش سهل علي انا نفسي بالعكس بتاخد وقت ومجهود بالايام لما افكر اعدل علي اتاك.

        الفيديو ده بيتكلم في كلام بسيط لكن بيديك بعض الاساسيات المفروض تعرفها عشان تتعامل

        حذف
    2. مهو المشكلة ان انا لما عدلت زى منتا اولت جيت اجرب بقا فى اللعبة لقيت الاتاك زى مهو مع العلم ان انا كنت قافل السيرفر وقت مكنت بعدل

      ردحذف
      الردود
      1. حضرتك بعد ما عدلت دوست f6 عشان تسيف الي انت عملته

        حذف
    3. انا وانا بافل عملت ساف

      ردحذف
    4. ومرة عملت ساف و F6 بعد ما خلصت وبرده الاتاك بيطلع بنفس الارقام

      ردحذف
    5. بص انا رفعت ملف الاتاك ماشى شوفه وقولى اى المشكلة علشان انا بقعد اجرب على المهارات (الرفعه والكف والسوبر بلاد بتاع الننجا والشكة والمسدس بتاع القرصان )مفيش اى حاجة بتتعدل وبرده التورنادو
      واللنك اهو من على ميديا فير
      http://www.mediafire.com/download/gyktg3g87z6qjk9/Handle.cs

      ردحذف