-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


حل ومتابعة مشاكل ابجريد الجناح في كونكر باتش 6132


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 



    انا قولت اعمل موضوع يكون خاص بمتابعة مشاكل ابجريد كونكر الاخير لحل مشاكل والاخطاء الي بتظهر والتي لم تظهر

    كل الي عليك تكتب تعليق فيه المشكلة الي عندك وهرد عليك اكيد ان شاء الله.

    والي يعرف حل مشكلة معينة ممكن يساعد برضو.

    ممنوع ذكر اي مصادر لمنتديات او مواقع او جروبات بالتعليقات 


    i am posting this post to help you if you have any problem in last upgrade "winga" , now i wait your comment and i will answer as i can>
    thanks for following me.

    1. بعد ما ضافة الجناح في سورس زيروكس لقيت الوحوش والجرد مش بينه
      ولا الكونتات منكن حل بعد ازناك :(

      ردحذف
    2. عندي مشكاله بعد اضافة الجناح الوحوش والجرد والكونتات مش بينه
      صور للمشكاله
      http://upload.teamxor.net/uploads/1445955442461.png

      ردحذف
    3. عوز حل بعد اضافة الجناح في سورس متركس
      http://upload.teamxor.net/uploads/1445955490161.png

      ردحذف
    4. السلام عليكم استاذ عمرو حضرتك هل استخدمت الشرح الي انا وضعته لانه كامل يعني متكامل بتلاقي الشرح فيه كل حاجة كاملة مو بيعمل ليك ثغرات او حتي مشاكل ياريت تجرب الشرح الي بالمدونة الاول
      ويرجي عدم وضع روابط لمنتديات اخري او مراكز رفع تخص منتديات ممكن تستخدم مراكز رفع اساسية ولكن ليس خاصة بمنتديات

      ردحذف
      الردود
      1. لو سمحت هو موضوع الجناح الاخير محلول فيه السوكت وتهنيجة الماركت و باب الوور وكدة ؟

        حذف
    5. عوز سورس اضيف فيه الجناح لو سمحت

      ردحذف
    6. لو سمحت انا ضافة الجناح من الموضوع دون http://www.smarty-inv.com/2015/10/full-upgrade-fixed-6132.html
      وبعد ما ضفتو السرفر قفل خلاص مش رضي يفتح علي الرغم اني معنديش ولا خطاء ضافتو صح
      صوره منكن حل http://upload.teamxor.net/uploads/1445955490161.png
      او منكن سورس يكون فيه الجناح بعد ازنك يا استاذ

      ردحذف
    7. معلش بقاء الرابط بتع الصوره بسي في مشكاله في الموضوع بتعاك مش شغال ع شان ضافتو والسرفر قفل ودي صوره للمشكاله بعد ما ضافة الجناح منك
      http://upload.teamxor.net/uploads/1445955490161.png

      ردحذف
    8. انا لم بجي اراقب اكونت بنت بيبقي البور بتعها عالي اوووووي ممكن الجل يا حماده

      ردحذف
    9. عالي ازاي اصلا الجناح هيزود الباتش البور تقريباً ل 401

      ردحذف
    10. يا استاز احمد انا عيز موضوع موضح اوى اوى لضيف الجنحه كامل بعد ازنك

      ردحذف
    11. في سورس بي الاجنجه بس السورس بايظ لما تيجي تنزل ربورن و انت لبس الاسطفه لو الاسطفه لفل 10 بتبقا اخر لفل يعني مثلأ الرنج انا كنت لبسو لفل 10 بقا لفل 136 اول ما نزلت ربرون و كنت لبس سلاح نورمل اتحول لي مورتال و لما تيجي توطي الاسطفه بيحصل نفس الكلام يعني مشكله جمدا لما تيجي تنزل ربورن و هو سورس Source Adult-War V,6136

      ردحذف
    12. يا استاذ احمد انا منزل السورس اللى حضرتك منزلو العربى و عملات كل الابجريد صح بس الحارس مش بين ولا الوحوش والتوام بتهنج تكلم الان بى سى ساعه عشان ترد و للعلم عمل ملف الماب

      ردحذف
    13. عندى مشكله بعد ما ضفت الاجنحه الاكونت بيدخال سيرفر وبعدين بيروح قفل على طوال ايه الحل

      ردحذف
    14. بعد ما ضفت كل حاجة ومجاليش اخطاء لقيت الكونصول مش بيفتح

      ردحذف
    15. ياعم دة نصاب

      ردحذف