-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


هل مشكلة السبيد والشيت انجن والهاكرات لودر بمفتاح خاص صعب كسره


    اهلاً ومرحباً بالجميع 
    انهارده جبت ليكم لودر كنت شغال بيه من فترة ويعتبر قوي جداً

    اللودر بيحمي من برامج الهاكر والسبيد المزعج 
    اللودر صعب كسره لأنه مرتبط بمفتاح تشفير 

    لو الواد الرخم حب يعمل فيها ناصح ويغير اللودر اللعبة مش هتفتح ,
    هو مش حل نهائي وانا بأذن الله هحاول اتفاوض علي نزول نظام الحماية الخاص بالاختراع سمارت مجاناً

    المهم عشان سرية المفتاح 
    حمل اللودر من هنا

    لتشغيل اللودر هينطلب منك تغير مفتاح التشفير في السورس
    فأنت هتكلمني علي الفيس 
    حسابي اهه

    هتكلمني وهتديني كلاس كونستانت CONSTANT.CS
    وانا هضبط ما يلزم وهبعته ليك.

    ديه اول خطوة 

    الخطوة الثانية
    هتفتح ملف TQplagaysb
    وتغير البورت .

    وبس كده مبروك عليك



    1. الردود
      1. اسف جداً
        حضرتك هات ملف كونستات من عندك تمام وانا اقوم بالازم

        حذف
    2. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ياسطا انا عاوز برنامج يعدل علي ملف TQplagaysb علشان ده ملف مشفر ومش لقيله برنامج ممكن البرنامج انا اكلمك فيس باسم كونكر كنج

      ردحذف