-->

إشترك في النشرة البريدية

إغلاق القائمة
جميع الحقوق محفوظة لـ الاختراع سمارت © 2019

تم تجديد الموقع وسنقوم بالعمل عليه مره اخري


حل مشكلة ان السيرفر مش بيفتح والكونصل مش بيشتغل وبيجيلك مشكلة


    حل مشكلة ان السيرفر مش بيفتح والكونصل مش بيشتغل وبيجيلك مشكلة

    Database error.please check your mysql.server will now close

    في جميع انواع السورسات
    bin و interface

    مدونه الاختراع سمارت

    لا تنسي عمل اعجاب لصفحتنا علي الفيس بوك
    ولا تنسو عمل مشاركة للموضوع والفيديو لكي يستفيد اصحابك وغيرك من الموضوع.
    ساهمو معنا في تقدم المدونة وشكراً
    واسف علي ان شرحي كان باللغة الانجليزية فلغة في بي اس فيها مشكلة





    1. الف شكراخى الغالى على هذا المجهود الذى بذلته من اجلنا انت بالفعل محط للامل والاحترام والمصداقيه فاانت توفى بوعودك لنا دائما♥

      ردحذف
      الردود
      1. اشكرك يا استاذ حسام علي هذا الثناء
        واحب اعلمك عن السيستم النقل بين الكواكب اصبح جاهز ويمكنك الاطلاع عليه هنا
        http://www.smarty-inv.com/2015/11/transfer-systems-how-to-coding.html

        حذف
      2. ياريت تخلي بالك من الرابط الخاص بالصفحة القديمة
        هي كانت في الموضوع انا غيرته وعدلته
        صفحتنا الاساسية والرسمية هي
        http://facebook.com/smartinv.forall

        حذف
      3. احمد اخى انا اريد ان اصبح كودر مثلك فى كونكر واريد ان اصير من اعضاء فريق التطوير ولكن انا مبتدئ وماا اعرف اعمل ايه حتى اصبح مثلكم فارجوا انك تساعدنى وشكرا

        حذف
    2. ارجوا منك اخى احمد انك ترد على وشكرا واذا كنت رافض دخولى التيم فارجوا رفع شروحات تقويه للتعديل على السيرفرات من جميع الانواع

      ردحذف
      الردود
      1. حضرتك انا لسه شايف التعليق
        عموماً لا يوجد هناك رفض لدخولك التيم
        ولكن التيم الي يقدر يدخله فقط المبرمجون المتمرسون
        وبخصوص الشروحات يوجد الكثير والكثير منها في المدونة
        دور بس في الموضوعات القديمة وهتلاقي

        حذف
    3. طيب شكرا حبي واسف على الرد المتاخر لانى ماكنت بفتح وانا راح اطور من مستواى لالتحق بكم وشكرا

      ردحذف
      الردود
      1. ولا يهمك انا للعلم طالب مطورين بلغة السي شارب ولكن متقدمين يعني مثلاً اخدين كورسات او خريجين حاسبات

        حذف